Harmonogram pracy RP
w II semestrze roku szkolnego 2010/11r.
Lp. |
Termin |
godz. |
Tematyka posiedzeń / czynności |
Odpowiedzialni |
1.
|
3.02.2011r. |
1600 |
Spotkanie wywiadowcze z rodzicami. |
dyrektor, wychowawcy klas |
2. |
od 31.01 – 4. 02. 2011r. |
|
Posiedzenia zespołów przedmiotowych. |
przewodniczący zespołów |
3.
|
10.02.2011r. |
1500 |
Posiedzenie plenarne rady pedagogicznej. Klasyfikacja słuchaczy Liceum Uzupełniającego dla Dorosłych. |
dyrektor |
4.
|
22.02.2011 r. |
1500 |
Szkoleniowe posiedzenie Rady Pedagogicznej nt. „Administrowanie strony szkoły i praca z programem Excell”. Zatwierdzenie Regulaminu Szkolnej Komisji Rekrutacyjno-Kwalifikacyjnej |
Dyrektor Wiesław Bliźniak Grzegorz Kawa
M. Wilczewski |
5.
|
do 15.03.2011r. |
|
Zgłoszenie innowacji pedagogicznych |
Nauczyciele |
6.
|
21.03.2011 r. |
1500 |
Posiedzenie Rady Pedagogicznej: -podjęcie uchwały rady pedagogicznej w sprawie wprowadzenia innowacji pedagogicznych, -szkolenie Rady Pedagogicznej nt. „Modyfikowanie koncepcji pracy szkoły z wykorzystaniem analizy SWOT”. |
dyrektor instytucja edukacyjna |
7.
|
25.03.2011 |
1600 |
Szkoleniowe posiedzenie Rady Pedagogicznej z zakresu obsługi zestawu multimedialnego w związku z otrzymaniem tablicy interaktywnej |
dyrektor instytucja zewnętrzna |
8.
|
Zgodnie z harmonogramem realizacji projektu |
1500 |
Szkoleniowe posiedzenie Rady Pedagogicznej nt. „Wykorzystanie metody e-learningu w pracy nauczyciela”. |
dyrektor instytucja zewnętrzna |
9.
|
do 5.04.2011 r. |
|
Poinformowanie uczniów klas maturalnych, a za ich pośrednictwem rodziców o zagrożeniach oceną niedostateczną i przewidywanych ocenach rocznych (w tym o ocenie zachowania). |
wychowawcy nauczyciele |
10. |
6,7,8.04.2011 r. |
|
Rekolekcje wielkopostne.
Dni „Otwartych Drzwi”. |
księża dyrektor Zespół ds. promocji szkoły |
11. |
14.04.2010 r.
|
1500
1600
17.00 |
Spotkanie uczestników olimpiad, najlepszych uczniów i ich rodziców z dyrekcją szkoły i nauczycielami. Spotkanie z rodzicami – wywiadówka. Spotkanie Rady Rodziców |
nauczyciele wychowawcy Dyrektor Zespół ds. organizacji imprez szkolnych |
12. |
do 18.04.2010r. |
|
Wpisanie ocen rocznych uczniom klas maturalnych |
nauczyciele |
13. |
18.04.2010 r. |
|
IV edycja Konkursu SUPERTALENT dla gimnazjów powiatu strzyżowskiego. |
Ewa Worek |
14. |
20.04.2011 r. |
1330 |
Konferencja klasyfikacyjna klas maturalnych technikum i liceum profilowanego oraz słuchaczy Liceum Uzupełniającego dla Dorosłych (semestr IV). Zaopiniowanie projektu arkusza organizacyjnego ZST na rok szkolny 2011/12 Szkolenie przedmiotowych zespołów egzaminacyjnych i zespołów nadzorujących z zakresu ich obowiązków i wypełniania dokumentacji egzaminacyjnej matury. |
dyrektor wicedyrektor
|
15. |
21-26.04.2011r. |
|
Wiosenna przerwa świąteczna |
|
16. |
29.04.2011 r. |
1030
|
Uroczystość pożegnania absolwentów – wręczenie świadectw ukończenia szkoły. |
Dyrektor, Zespół ds. organizacji imprez szkolnych |
17. |
04–24.05.2011 r.
04–27.05.2011 r.
|
|
Zewnętrzny egzamin maturalny wg harmonogramu
Wewnętrzny egzamin maturalny wg harmonogramu |
dyrektor wicedyrektor przew. ZN przew. PZE |
18. |
do 24.05.2011 r. |
|
Poinformowanie uczniów klas III ZSZ oraz 2k ZSZ, a za ich pośrednictwem rodziców o zagrożeniach oceną niedostateczną i przewidywanych ocenach rocznych (w tym o ocenie zachowania). |
nauczyciele wychowawcy |
19. | 31.05.2011 r. | 15.00 | Szkolenie dla przewodniczących i członków zespołów nadzorujących etap pisemny i praktyczny egzaminu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe. |
Zastępca kierownika ośrodka egzaminacyjnego Jan Sopel |
19. |
do 3.06.2011 r.
|
|
Poinformowanie uczniów pozostałych klas, a za ich pośrednictwem rodziców, o zagrożeniach oceną niedostateczną i przewidywanych ocenach rocznych (w tym o ocenie zachowania). |
nauczyciele wychowawcy |
20. |
do 3.06.2011 r. |
|
Wpisanie ocen rocznych w klasach III ZSZ i IIk ZSZ |
nauczyciele wychowawcy |
21. |
7.06.2011 r. |
1500 |
Konferencja klasyfikacyjna klas III ZSZ i IIk ZSZ. |
dyrektor wychowawcy |
22. | 10.06.2011 | Przedstawienie dyrektorowi ZST wykazu podręczników obowiązujących w przyszłym roku szkolnym oraz wniosków o dopuszczenie do użytku programów nauczania. | nauczyciele | |
23. |
10.06.2011 r. |
1030 |
Uroczystość zakończenia roku szkolnego w klasie III ZSZ i IIk ZSZ. |
dyrektor wychowawcy Zespół ds. organizacji imprez szkolnych |
24. |
13.06.2011 r. |
|
Egzamin pisemny potwierdzający kwalifikacje zawodowe – IV TE, IV TMH, IV TI |
dyrektor
|
25. |
14-17.06.2011 r. |
|
Egzamin praktyczny potwierdzający kwalifikacje zawodowe - IV TE, IV TMH, IV TI |
dyrektor
|
26. |
do 15.06.2011r.
|
|
Wpisanie ocen rocznych. |
nauczyciele wychowawcy |
27. |
17.06.2011 r. |
1500 |
Konferencja klasyfikacyjna uczniów technikum, liceum uzupełniającego i ZSZ oraz słuchaczy Liceum Uzupełniającego dla Dorosłych (semestr II). |
dyrektor wychowawcy |
28. |
22.06.2011 r. |
|
Uroczystość zakończenia roku szkolnego |
Dyrektor Zespół ds. organizacji imprez szkolnych |
29. | 27.06.2011 r. | 9.00 | Szkolenie rady pedagogicznej z zakresu obsługi e-dziennika | firma zewnętrzna |
30. |
27.06 – 29.06.2011 r. |
|
Posiedzenia zespołów przedmiotowych – przygotowanie sprawozdań podsumowujących pracę w II semestrze lub całoroczną (jeśli nie dokonano tego po I semestrze). Spotkanie zespołów ewaluujących różne obszary działalności szkoły – opracowanie raportów . |
przewodniczący zespołów przedmiotowych, przewodniczący zespołów ewaluacyjnych |
31. |
30.06.2011 r. |
800 |
Posiedzenie Szkolnej Komisji Rekrutacyjno – Kwalifikacyjnej |
przew.SKRK
|
32. |
01.07.2011 r. |
900 |
Konferencja plenarna |
dyrektor |
33. |
Wg harmonogramu KO |
do 1500 |
Ogłoszenie przez dyrektora listy przyjętych do szkoły |
dyrektor |
34. |
Wg harmonogramu KO |
do 1300 |
Ogłoszenie wyników rekrutacji uzupełniającej |
dyrektor |
Harmonogram pracy Rady Pedagogicznej
w I semestrze roku szkolnego 2010/11 r.
Lp. |
Termin |
godz. |
Tematyka posiedzeń / czynności |
Odpowiedzialni |
1.
|
27.08.2010r.
|
900 |
Plenarne posiedzenie rady pedagogicznej. Zatwierdzenie wyników egzaminów klasyfikacyjnych i poprawkowych. |
dyrektor |
2. |
9.09.2010r. |
1600 |
Spotkanie z rodzicami uczniów wszystkich klas, wybory do nowej rady rodziców |
dyrektor, |
3. |
14.09. 2010r. |
1500 |
Posiedzenie rady pedagogicznej. Zatwierdzenie planu pracy szkoły na rok szkolny 2010/11. Zaopiniowanie programów profilaktyki oraz wychowawczego szkoły. Przedstawienie przez dyrektora planu nadzoru na dany rok szkolny. |
dyrektor, przewodniczący zespołów |
4.
|
20.09.2010r. |
1600 |
Posiedzenie rady rodziców. Uchwalenie programów profilaktyki oraz wychowawczego szkoły. |
dyrektor, |
5.
|
30.09. 2010r. |
|
Złożenie wstępnych deklaracji przystąpienia do egzaminu maturalnego. |
wychowawcy klas, uczniowie |
6.
|
04.10. 2010r.
|
1500 |
Posiedzenie rady pedagogicznej: diagnoza wstępna klas pierwszych, analiza wyników matur i egzaminów z przygotowania zawodowego, zaopiniowanie kandydatów do nagród z okazji Dnia Edukacji Narodowej. |
dyrektor, przewodniczący zespołów |
7.
|
13.10. 2010r.
|
1330 |
Uroczyste posiedzenie rady pedagogicznej z okazji Dnia Edukacji Narodowej. |
dyrektor |
8.
|
21.10. 2010r. |
1500 |
Szkoleniowe posiedzenie rady pedagogicznej nt.: Projektowanie programu dostosowania wymagań edukacyjnych do zaleceń zawartych w opinii poradni psychologiczno-pedagogicznej. Przygotowanie do matury próbnej z matematyki. |
dyrektor, p.G.Pisarik – PCEN
wicedyrektor |
9.
|
3.11. 2010r. |
900 |
Matura próbna z matematyki. |
wicedyrektor |
10. |
9.11.2010r. |
1600 |
Spotkanie wywiadowcze z rodzicami. Pedagogizacja rodziców nt.: Absencja szkolna – przyczyny, skutki, rola rodziców. |
wychowawcy klas pedagog szkolny |
11. |
10.11. 2010r. |
1045 |
Akademia z okazji Święta Niepodległości. |
zespół ds. organizacji uroczystości i imprez szkolnych |
12. |
11.11. 2010r. |
|
Udział młodzieży i nauczycieli w uroczystościach środowiskowych z okazji Święta Niepodległości. |
|
13. |
19.11. 2010r. |
1045 |
Posiedzenie rady pedagogicznej – matura próbna z języka polskiego i języków obcych. |
dyrektor, wicedyrektor |
14. |
23-26.11. 2010r. |
900 |
Matura próbna z języka polskiego i języków obcych. |
wicedyrektor |
15. |
do 12.01.2011r. |
|
Wpisanie ocen śródrocznych z poszczególnych przedmiotów. |
nauczyciele |
16. |
14.01.2011r. |
|
Zakończenie I semestru. |
|
17. |
14.01.2011r. |
1500 |
Konferencja klasyfikacyjna |
dyrektor, nauczyciele |
18. |
17-28.01.2010r. |
|
Ferie zimowe |
|
19. |
3.02.2011r. |
1600 |
Spotkanie wywiadowcze z rodzicami. |
dyrektor, wychowawcy klas |
20. |
od 31.01 – 4. 02. 2011r. |
|
Posiedzenia zespołów przedmiotowych. |
przewodniczący zespołów |
21. |
10.02.2011r. |
1500 |
Posiedzenie plenarne rady pedagogicznej |
dyrektor |
22. |
28.02.2011r. |
1500 |
Konferencja klasyfikacyjna Liceum Uzupełniającego dla Dorosłych |
dyrektor, nauczyciele uczący w LUZ |